Veel gestelde vragen

VEELGESTELDE VRAGEN AAN BS AUTOMOTIVE
 

Ik vind de door mij gezochte alternator of startmotor niet in uw webshop, is deze niet bij u leverbaar ?

Nee, aan de webshop worden wekelijks nieuwe artikelen toegevoegd, maar beslaat lang niet ons totaal aanbod. Bel of e-mail even de gegevens van de dynamo of startmotor door dan doen wij u direct een passend aanbod.

Kunnen uw producten ook verzonden worden ?

Ja, wij versturen onze producten metBPost binnen Belgie en met PostNL binnen nederland, maar kunnen ook wereldwijd leveren.

Levert u ook losse onderdelen van startmotoren en alternators ?

Ja, ook voor alle losse onderdelen van startmotoren en alternators kunt u bij ons terecht.

De prijs van een gereviseerde of nieuwe startmotor / alternator is mij, ondanks uw scherpe aanbieding, te hoog, heeft u een alternatief ?

Ja, in plaats van een volledige revisie kunnen wij ook alleen het defecte onderdeel van een startmotor of alternator vervangen. U krijgt dan uiteraard alleen garantie op het vervangen onderdeel. Na demontage van uw startmotor of alternator en constatering van het defect kunnen wij u een prijsopgaaf van reparatie doen.

Levert u ook gebruikte startmotoren of alternators ?

Nee, wij leveren uitsluitend nieuwe of compleet gereviseerde kwaliteits units welke wij in huis testen en met een garantietermijn van 1 jaar kunnen aanbieden.

Ik wil graag een ruilunit bij u aanschaffen maar kan de oude dynamo niet direct omruilen, is dit mogelijk ?

Indien het merk en typenummer van de unit bij u bekend zijn, kan dat. Wij bereken dan een extra bedrag statiegeld welke retour wordt gestort indien u binnen 10 werkdagen de oude unit retourneerd.